Strona główna

Dziś środa, 13 listopada 2019 r, imieniny: Arkadii, Krystyna, Stanisławy

PIASTOWSKIE dla mieszkańców - spacer trasą widokową "Do wodozbioru".

W poniedziałek 10 czerwca wyruszyłyśmy na spacer trasą widokową „Do Wodozbioru” na terenie Puszczy Bukowej.

Większość stałych uczestników osiedlowych spotkań wystraszyło się zapewne nocnej burzy i porannej ulewy dlatego frekwencja nie była duża. Przybyły tylko panie. Pogoda okazała się jednak wymarzona, zamglone słońce, lekki wiaterek i dwadzieścia kilka stopni. Na szlaku spotykało się większe lub mniejsze kałuże ale nam turystom to nie przeszkadzało. W świeżym powietrzu uwydatnił się zapach kwitnących drzew i krzewów. Wokół rozlegał się śpiew ptaków.
Wycieczkę rozpoczęłyśmy na Podbórzu, od pętli autobusu 87. Trasa okazała się dla uczestniczek interesująca, choć nieznana. Droga wiodła głównie przez las nad jeziorem. Pierwszą przerwę zrobiłyśmy przy starej wierzbie rosochatej, a następną - pod wieżą widokową. Tam śniadanie smakowało wybornie. Z góry widać było jezioro, a na nim kaczki i łabędzie. Na drugim brzegu pstrykałyśmy fotki na piaszczystej plaży i w brzozowym lasku. W drodze powrotnej mijałyśmy aleję żółto kwitnących żarnowców. Wyprawa skończyła się na osiedlu Małe Błonia, skąd zadowolone wróciłyśmy autobusem 68 do domów.

Tekst i zdjęcia: Alina Ż.

© 2019-06-24 09:06:45

Czytano 270 razy.

Strona glówna | O spółdzielni | Aktualności | Oferta spółdzielni | Działanośc społeczno-kulturalna | Statut Spółdzielni | Regulaminy | Lokale użytkowe do wynajęcia | Przetargi | Galerie fotografii | Historia spółdzielni | Rada Nadzorcza | Zarząd | Telefony kontaktowe | Kontakt | Dodatki mieszkaniowe | Rachunki bankowe |

Wirtualna podróż »

SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "WSPÓLNY DOM" W SZCZECINIE
ul. Niemcewicza 26, 71-520 Szczecin, CENTRALA telefon (091) 423-10-51 (7), fax (091) 422-20-80